Friday, January 9, 2015

Mi lernas Esperanton

    I remember in school when we used to speak Pig latin and Cheap Oriental.  I actually honestly was pretty good at speaking them and did a fair job as understanding others too. Although rusty I can still do a fair job them.  But I am interested in learning a real language.  I if I am to learn a new language it needs to be easy and to follow its own rules. Even though I have wanted to learn another language I am a slow learner and find it very difficult.  So I went about to find an easy language to learn. 

    I know I live in the states but I hate English as a language, and I am FAR from alone. It really needs to be a dead language.  I welcome a world with only one language.


Free PC, Linux, 
Mac Program
   I have tried Spanish but could not get anywhere with it.  I wanted to learn Spanish to converse with some local Brothers but by pea brain just could not do it I found Spanish very hard as it just adds a different set of exceptions to the rules.   But I still wanted to learn a new language.  I need to learn a clean language that does not have all the exceptions to the 'rules' and complicated sentence structures.  I did some research to find a better language to learn and found Esperanto.  It has repeatedly been referred as the easiest language to learn.

   Esperanto uses common roots to many languages from Romance and Germanic languages, grammar from Slavic languages. This done by design to try to make it easier to learn. It was once hoped it would be a common politically neutral language for everyone and was once discussed as such by the UN but of course that did not happen.  But anyway I find it is much easier to learn than my previous attempts at spanish of which there are also word similarities.

lernu.net
Free lessons
   So here we go:  Mia Mi am learning Esperanto kaj decided por write ĝi down mia vojaĝo in a novo blog. Most of ĝi will start in English but over time mi want ĝi por slowly merge into an all Esperanton journal el mia voyaĝo.  Mi lernas Esperanton kaj decidis noti my Vojaĝo.

     La plejparto de ĝi komencos en la angla sed kun la tempo mi volas malrapide kunfandi en cxiuj Esperanto taglibro de mia vojaĝo.*

    *Google translation, (Mi mal-responsible por this translation.)* Mi decided to start ĉi novo blog por future poŝtoj as I leno ĝi.

5 comments:

  1. Saluton, Paul. Mi ĵus trovas vian ret-paĝo (tra Memrise). Mi ankaŭ lernado Esperanton nun, kiel nova studento. Vi kaj mi, ni estas novaj studentoj. La Esperanto lingva estas tre facila, ne? Tamen, mi deziras doni vin iom da malbona novaĵo: la titulo de via ret-paĝo estas malkorekta.

    Rigardu, ĉi tie ,,Esperanto'' ne bezonas la -n, ĉar ĝi ne estas akuzativa. Fakte, la vortoj estus ,,EsperantA," ne ,,EsperantO,'' ĉar ĉi tie, ĝi estas adjektivo, kaj ricevas la -a! La bona novaĵo estas, ke ĝi estus tre facila ripari ĉe la Blogger kontrola-paĝo.

    Ĉu vi volas esti skribadoj partneroj? Mi lernas rapide, kaj deziras alian homon kun kiu skribi. Se jes, respondu!

    ReplyDelete
  2. Dankan por letting mi scias. Mia Esperanto estas still tre limited. Ĝi aŭdio like from via paragraph vi estas coming along tre nicely. Mi havis to uzi google translate to put ĝi together. Mi koni flashcard vortoj sed making full sentences estas still hard. Vortoj does ne come al readily al mind. Mi estas malgranda studento.

    ReplyDelete
  3. Ne! Vi estas *nova* studento, sed ne malbona studento! Mi estas instruisto de la angla, do mi jam scias multon pri lingvo, kaj kiel studi kaj lerni rapide. Via progreso estas tre bona! Rigardu: vi estas komencanta malfacilan vojaĝon, sed jam duono da viaj vortoj estas en Esperanto! Via progreso estas nature kaj admirable! Mi vin salutas, sinjoro, kaj vian edzinon, kiu lernas kun vi!

    Venu, vi volas skribi ĉe mi per ret? Mi povus helpi vin farigi pli bona je skribi (kvankam mi devus diri al vi, mi ankoraŭ lernas, tro!) Se via deziras interŝanĝas leteroj kun mi, sendu min mallonga letero ĉe "travis[.]o[.]knight[@]gmail.com" kaj mi respondos!

    Kiam lernado, skribado estas tre, tre, kritika, pro kiam vi skribas, vi laboras ambaŭ vian kapon kaj vian scion.

    Ĝis!
    Travis

    ReplyDelete
  4. Are you a member of any of the forums at: lernu.net, Esperanto.com, or Verduloj.com? I have posted at each of them.

    ReplyDelete
  5. Jes! Mi estas membro de Lernu, sed ne Verduloj aŭ Esperanto. Mi trovas Esperanton pro Fluentin3months.com, kaj Benny, la aŭtoro de tiu retpaĝo, parolis pri Lernu. Mi ankaŭ skribinta ĉe ilia parolu-loko (forum?), sed ne ofte. Mi ankoraŭ estas tro nerva skribi tie. Mi ankoraŭ faras multajn erarojn! :(

    ReplyDelete